zaterdag 13 april 2013

Waarom chocolade goed voor je is

 Hey iedereen !
 Hou jij net zoveel van chocolade als ik ?
Ik zou mijn eigen gewicht wel in chocola kunnen eten .
Je wilt net zo een lekker stukje pakken , maar dan beginnen je ouders te zagen ...
'Van chocolade word je dik , van chocolade krijg je puistjes , ...'
Ga nu de strijd met hen aan , want ik heb hier 15 redenen waarom je chocolade moet eten !



1. Chocolade vermindert het risico op een beroerte.

2. Chocolade vermindert ook de kans op een hartaanval.
3. Chocolade vermindert kans op ontstekingen in je bloed.
4. Chocolade helpt je met wiskunde.

5. Chocolade kan kanker voorkomen.
6. Chocolade reduceert het risico op diabetes.
7. Chocolade is goed voor je huid ----------->
8. Chocolade houdt je hoestbui in controle.

9. Chocolade verbetert de doorbloeding.
10.Chocolade maakt je hersenen sterk.
11.Chocolade laat je langer leven.

12.Van chocolade wordt je vrolijk .

13.Chocolade kan verliefdheid stimuleren .

14.Chocolade is goed voor je brein .

15.Chocolade is gewoon super lekker !!!

























Ik hoop dat je er wat aan hebt !
Smullen geblazen !! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten