maandag 11 maart 2013

Je bent niet de enige die ...

Hallo daar !
Hier ben ik weer !
Aangezien ik niet veel tijd heb omdat ik moet leren voor mijn examens , pfffff (!) , zal ik het kort houden .


… net doet alsof je belt als je denkt dat er een enge man achter je loopt, om tot de ontdekking te komen dat er helemaal niemand is…
… in de trein je tas op je stoel naast je laat staan en naar buiten kijkt zodra de trein stilstaat op het station, en net doet alsof je de instappende mensen niet ziet, zodat je jouw tas niet hoeft op te tillen. Ik wil alleen zitten!
… stiekem dan toch heel bezwaard bent als er niemand naast je komt zitten. Hallo, wie wil er nou niet naast mij zitten? Stink ik ofzo?
… bij ieder bliepje van je telefoon denkt dat het je crush is die je eindelijk sms't, maar het alleen maar een sms'je van je provider is om te melden dat je beltegoed meer hebt.
… McDonalds al ruikt als je er alleen maar aan denkt. Frietjes, hmmmm!
… heerlijke Zwitsal babycrème gebruikt. Lekker zacht & het ruikt zooo heerlijk!
… om vijf uur heel gelukkig wakker wordt met het idee dat je nog drie uurtjes in je warme bed kan liggen. Ahhhh, fijn!
… een fotoshoot begint voor een nieuwe profielfoto, maar na vijf minuten boos ophoudt omdat je vindt dat je er niet goed uitziet. Frustrerend!
… alleen maar naar voetbal kijkt voor de knappe jongens.
… er tijdens het bellen achter komt dat je steeds rondjes loopt.
… moet lachen om een gênante foto van iemand. Maar die gênante foto van jou, die mag niemand zien!
… in openbaar vervoer het heel leuk vindt om mensen te observeren.


Baaaaaii !!

Ps : Wish me luck met die examens !!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten