vrijdag 15 maart 2013

Persoonlijk bericht

Hoi iedereen !
Aangezien ik toch al bijna 2 weken blog , vind ik dat het tijd wordt dat jullie mij wat beter leren kennen !
Ik zal een paar vragen beantwoorden en na deze vragen , kunnen jullie zelf vragen stellen door in een reactie je vraag te plaatsen . Het idee is eigenlijk wat gestolen van Teskuh's Q&A's .... Hier is dus wat meer informatie over mezelf .

Lievelingskleur ? Groen .

Favoriete serie ? Pretty Litlle Liars !!! Ik ben dol op de serie en ik kijk bijna elke dag op internet . Ik ben er 
 al bijna achter gekomen wie A. is ! Voor de rest kijk ik ook graag naar The Vampire Diaries , Victorius ;D , en nog vele anderen . Ik denk er nu aan om een naar een nieuwe serie te beginnen kijken : The Carrie Diaries .
                      
Favoriete boysband ? One Direction natuurlijk ;D

Favoriete girlsband ? Little mix ! Kennen jullie ze al ? Hier zie je hun liedje Wings !

Favoriete bezigheden buiten school ? Sporten ! Ik doe aan rope-skipping en ik doe het op competitief
niveau . Dat is wel 5 uur training in de week . Hierover volgt nog een artikel ! Ook ben ik graag creatief bezig ! Fotografie , DIY's , bakken , .... Je noemt het maar op ! Natuurlijk ook aan mijn blog werken ! Tijdschriften of boeken lezen , computeren , ....... En nu mijn beste vriendin mij heeft laten vallen schrijf ik ook vaak in mijn dagboek ! Ik ga ook iedere zondag naar de chiro !
Favoriete vak op school ? Wiskunde ! Ik weet dat ik nu erg op een nerdje lijk , maar het is toch de
                                         waarheid ...

Zo , ik hoop dat jullie nu wat meer over mij te weten zijn gekomen en ik hoop dat jullie nog wat vragen gaan stellen ! Dit was het dan en nu kan ik maar teru gaan leren voor mijn examen ... Wiskunde ;D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten