dinsdag 12 maart 2013

Mijn favoriete site's

Hoi !
Heb jij ook wel eens een vraag over beauty , fashion , lifestyle , ......
Of het is vakantie en je zit uren lang achter je pc ?
Hier heb je een paar van mijn favoriete bloggers die je zeker en vast moet opzoeken en volgen !

Op plaats 1 staat zeker en vast Teskuh.nl !
Het is echt een leuke blog en het gaat over alles wat een meisje kan bezighouden ;D
Dan nu nog een paar andere bloggers :
Vera Camilla
Miss lipgloss
Nikkie tutorials
...

Dan zijn er nog een paar websites waarvan ik niet zeker weet of het een blog is of iets anders maar ik ben er alvast verzot op :
Vrouwen.nl
Girlscene
Fashionscene
Beautyscene
Beautygloss
USfoods
USmagazines
...

Verzot op foto's trekken , delen of gewoon bekijken ? Dan zou ik zeker eens een kijkje nemen op :
Weheartit
Tumblr
Pinterest
Favim
Welke
...

Ben jij een bezig bijtje en hou je van alles wat met knutselen en diy's te maken heeft ?
Kijk eens op :
p.s.-i made this ...
Honestly... WTF
I spy DIY
Studs and pearls
...

Zo , dit was het alweer !
Ik hoop dat ik jullie snel terug zie !!! ;D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten